Kom zelf bij ons kijken

Vraag hier een rondleiding aan.
Wordt uw kind bijna 4 jaar? Of verhuist u binnenkort naar onze wijk? Wat een spannende tijd! De keuze voor een basisschool maakt u niet zomaar. Uw kind bezoekt straks immers acht jaar deze school. De sfeer, de inhoud van het onderwijs, uw indruk van de school als geheel: het is allemaal belangrijk. We nodigen u daarom ook graag uit voor een rondleiding. Dan laten we u de school in werking zien; een betere kans om de sfeer te proeven is er niet! Daarnaast kunnen we u meer vertellen over onze visie en we horen graag wat ú belangrijk vindt.
Kom op een van onze rondleidingen door het contactformulier in te vullen.

Alle informatie over aanmelden vindt u op de pagina Rondleiding en Aanmelden.

Vraag hier een rondleiding aan!

U wilt zich aanmelden voor een rondleiding op KC Wheermolen.

Vanwege de vele aanmeldingen op onze school, zijn wij genoodzaakt om in meerdere leerjaren een wachtlijst te starten.
Momenteel geldt dit voor kinderen geboren in 2020 en de groepen 1, 2, 3 en 4.

Voor andere leerjaren wordt per aanmelding bekeken of we kunnen voldoen aan de ondersteuningsbehoefte in het leerjaar waar de leerling geplaatst moet worden.

* Verplichte velden

Uw bezoek voorbereiden
Wij hebben alvast onze pluspunten voor u op een rijtje gezet! Wilt u alvast wat meer te weten komen over onze school? Download dan hier de informatiegids of neem alvast een kijkje in onze school.

"Er is een stabiel team leerkrachten dat er altijd is voor mijn kind."

"De aandacht die er voor lezen is, vind ik belangrijk. Het is fijn dat de vriendjes uit de buurt ook naar de Wheermolenschool gaan."